نوشته شده توسط : ادمین

دیدنی های معروف پاتایا در تایلند

 

جزیره کو فای در پاتایا تایلند در 23 کیلومتری غرب پاتایا  و در غرب جزیره کو لارن واقع شده و تحت نظارت نیروی دریایی سلطنتی تایلند است. این جزیره که متشکل از چند جزیره کوچک دیگر می باشد با ساحل شنی سفید و آب روشن و خلوت بودن آرامش خاصی را برای مسافران تور تایلند به وجود می آورد.این جزیره بسیار مناسب برای شنا با اسنوکر قواصی و آفتاب گرفتن و ماهیگیری  است. همچنین میتوان در تفریحاتی مانند جت اسکی یا قایق سواری که برای همه گردشگران تور تایلند نوروز 95 بسیار جذاب است شرکت کرد.این جزیره دارای گونه های مختلف جانوری از جمله خرچنگ, لاک پشت ,ستاره دریایی ,صخره های مرجانی و انواع ماهی های کوچک گرمسیری , اسب دریایی می باشد.این جزیره اقامتگاهی برای شب و رستورانی ندارد.

 در تور تایلند تعطیلات فروردین 95 حتما به این ساحل بروید.

جزیره کوفای در پاتایا تایلند

 

 

 

ساحل بنگ سائن در پاتایا تایلند

ساحل بنگ سائن در پاتایا تایلند واقع در منطقه چنبوری پاتایا یکی از سواحل زیبا و توریستی پاتایا می باشد که نسبت به سواحل دیگر پاتایا آرامتر است.این ساحل حدود 2.5 کیلومتر است و ساحلی طولانی می باشد. در این ساحل امکانات فراوانی برای رفاه گردشگران تور تایلند وجود دارد که نسبت به سواحل دیگر پاتایا ارزان تر است.

همچنین هتل ها و رستوران های فراوانی با غذاهای دریایی و تایلندی متنوع در اطراف این ساحل زیبا برای گردشگران تور تایلند 95  قرار دارد و برای تفریحات متنوعی از جمله آفتاب گرفتن, قایق سواری و شنا کردن بسیار مناسب و امن است.

 

دهکده بانگ ساری در پاتایا تایلند یکی از جاذبه های گردشگری پاتایا در گذشته تنها روستای کوچکی بوده که مردم آن به ماهیگری مشغول بوده اند . این روستا نیز سالانه گردشگران زیادی را در تور تایلند تعطیلات عید 95 به خود جذب می کند و هتل ها و رستوران هایی در این منطقه برای اقامت گردشگران تور تایلند ساخته شده است. چشم انداز زیبای این دهکده ساحل شنی طولانی و دست نخورده درختان سرسبز هر گردشگری را مجذوب خود می کند.این روستا در 16 کیلومتری جنوب پاتایا قرار دارد و لذت بخش ترین تفریح در این منطقه ماهی گیری کردن در طبیعت و خوردن غذاهای دریایی و غذاهای محلی تایلند در رستوران های این منطقه در تور تایلند بهار 95  است. همچنین تفریحاتی مانند غواصی و قایق سواری و تماشای غروب آفتاب هم طرفداران خودش را در تور لحظه آخری تایلند دارد.

 

دهکده بانگ ساری در پاتایا تایلند

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های معروف پاتایا در تایلنددیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دیدنی های تایلند

از جاذبه های طبیعی که در تایلند و بانکوک مشهور می باشد رودخانه کوای با طول بسیار زیاد است که در ۱۳۰ کیلومتری بانکوک قرار دارد. شهرت این پل به این علت است که در دوران جنگ جهانی دوم، نزدیک به ۱۶ هزار اسیر جنگی متحدان به هنگام ساخت « خط آهن مرگ » بر روی این پل، جان خود را از دست دادند.  این رودخانه دارای یک پل بزرگ است و مسافران تور تایلند آبان 94 می توانند با دیدن از آنجا لذت ببرند.یک خط آهن در این محل به دست ارتشیان ساخته شده که از جنگل و رودخانه می گذرد و محل دیدنی است.هم اکنون دیدار کنندگان تورتایلند از این مکان می توانند سوار بر واگن هایی بشوند و از دیدن آن لذت ببرند و در میان جنگل و بر روی رودخانه حرکت کنند و از آب و هوای مطبوع و جنگل سر سبز و آبی روخانه لذت کافی را ببرند.

 

 

 

 

 جزیره بان یکی از تفریحات پوکت در تایلند یک جزیره کوچک دارای ساحل شنی و مناسب برای تفریحات آبی میباشد. در سفر به این جزیره گردشگران تور تایلند پاییز 94 می توانند قایق سوار شوند که این قایق ها از ساحل “واوای” یا “لیم کا” شروع به حرکت می کنند و مدت زمان ده دقیقه طول میکشد تا به مقصد برسند. در این جزیره مکانی برای استراحت و اقامت گردشگران تور تایلند در شب ندارد.رفتن به این جزیره آرامش خاصی را به دنبال دارد. این جزیره همه ساله به خصوص ماههای تابستان شلوغ می باشد و بیشتر مردم تایلند تفریحات خود را دراین جزیره سپری می کنند. در این جزیره موجهای آبی صداهای دلنشینی به همراه دارد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

هتل امپریال سامویی جزو هتل های 5 ستاره تایلند بوده و دارای ساحلی اختصاصی و اتاقهای یک تخته، 2 تخته و جونیور میباشد. هدف کادر هتل امپریال سامویی ، جلب رضایت گردشگران و فراهم کردن سفری شاد و خاطره انگیز برای میهمانان تور تایلند است.

امکانات هتل امپریال سامویی تایلند

هتل امپریال سامویی تایلند امکاناتی مانند رستوران و بار، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، استقبال فرودگاهی، گشت شهری و بیرون شهری، پرستار کودک، بوفه و صبحانه و محل نگهداری از کودکان ویژه خانواده ها می باشد.

امکانات ورزشی این هتل نیز برای علاقه مندان شامل استخر روباز، ماساژ و ورزشهای آبی میباشد. و همچنین امکانات اتاق های هتل امپریال سامویی تایلند شامل تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام ، سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته می باشد.

 هتل امپریال سامویی تایلند

هتل امپریال سامویی تایلند


هتل 5 ستاره امپریال سامویی تایلند

هتل 5 ستاره امپریال سامویی تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل امپریال سامویی تایلند , هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند, هتل های خوب تایلند, هتل های لوکس تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

هتل 4 ستاره آدریاتیک پالاس در مرکز شهر بانکوک و در تقاطع خیابان‌های پچبوریِ جدید و سفیران وایرلس واقع شده است. هتل آدریاتیک پالاس بانکوک تایلند دارای مجموعاً 402 اتاق می باشد. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس پرسرعت می باشد. یکی از مزیتهای این هتل دسترسی سریع به ایستگاه های منوریل و اتوبوس می باشدکه رفت و آمد در شهر را برای مسافران تور تایلند آسان می سازد.

امکانات هتل آدریاتیک پالاس بانکوک تایلند : رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، گاوصندوق امانات، ماهواره، تهویه، استخر، بار، لباسشویی، خشک‌شویی، اتوکشی، ماساژ، سالن کنفرانس، باشگاه ورزشی و ...

 هتل آدریاتیک پالاس تایلند

هتل آدریاتیک پالاس تایلند


هتل 4 ستاره آدریاتیک پالاس تایلند

هتل 4 ستاره آدریاتیک پالاس تایلند


تصویری از هتل 4 ستاره آدریاتیک پالاس تایلند

تصویری از هتل 4 ستاره آدریاتیک پالاس تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل آدریاتیک پالاس تایلند , هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند, هتل های خوب تایلند, هتل های لوکس تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 464
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

در تور تایلند 94 مزرعه تمساح بانکوک در سال 1950 در 30 کيلومتری جنوب بانکوک ایجاد شد . این مزرعه بزرگ‌ترين مرکز پرورش و نگهداری کروکوديل‌های جهان است و حدود 60.000 تمساح از 28 گونه مختلف را در خود جای داده است. اين مرکز دارای گونه‌های مختلف تمساح آب‌های شور،آمريکای جنوبي و رود نيل می باشد که بيش از 30سال است درمحوطه‌ای وسيع وکاملاً امن نگهداری می ‌شوند. در تور تایلند 94 هرروزه نمايش های متنوعی همچون کشتی با تمساح ها و حرکات آکروباتيک فيل ها دراين مکان اجرا می شود و حيوانات ديگری از جمله فيل،ميمون،شيرومار و موزه دايناسورها هم در این مکان وجود دارد. امروزه در این محل، محصولاتی ساخته شده از چرم یا پوست تمساح از قبیل کیف و کفش، عرضه می شود. بازدید از این مزرعه به مسافران تور تایلند توصیه می شود.در تور تایلند نوروز 94 از این مکان دیدن کنید.

 

 

مزرعه تمساح بانکوک

مزرعه تمساح بانکوک

مزرعه تمساح بانکوک

مزرعه تمساح بانکوک

مطالب مرتبط:

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: مزرعه تمساح بانکوک تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 495
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

بازارهای شناور تایلند

 

bazar shenavar

 

 

در تور تایلند 94 از خرید در این بازار لذت خواهید برد.بازارهاي شناور تايلند در مکانها و محله های آبی قرار دارند که از این بازار عکسان و بازدید کنندگان زیاد عکس می گیرند . قایقهای شناور و رودخانه ها شروع زندگی در هر روز را به نمایش می گذارد. در اولین ساعات روز قایق ها از میوه ها , انواع محصولات تازه , گلها و سبزیجات پر می شود و بیشتر مبادلات کالا به صورت پایاپای و یا کالا به کالا صورت می گیرد. در تور تایلند 94  دیدن منظره بسیار رنگارنگ و زیبا قایق سواران فروشنده  از جذابیتها و دیدنیهای کشور تایلند می باشد. جانشین قایقهای شناور سنتی سوپر مارکتها و فروشگاهای مدرن می باشد که البته هنوز هم این بازارهای سنتی وجود دارند.

در تور تایلند نوروز 94 از این مکان دیدن کنید.

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای شناور تایلند ,پاسازهای تایلند, مراکز خرید ارزان تایلند , ارزان ترین مراکز خرید تایلند , بهترین بازارهای تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 572
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد